neděle 15. ledna 2017

10 přikázání pro můj rok 2017

Bohužel jsem předsevzetí nějak prošvihla. Neměla jsem žádnej super plán, jak do roku 2017 vkročím jako nový člověk, ale za to jsem dokázala za těch pár dní sesbírat mnoho (ok, deset) debilních ponaučení, který mi dokazujou, že bych se svým životem měla konečně něco dělat.(Or nooooooot)
Jsem ale samozřejmě nenapravitelný případ a i když se mi řekne desetkrát NEDĚLEJ TO, tak to stejně udělám. Půjdu do pekla i za nedodržování mých vlastních pravidel, kruci. 

10 PŘIKÁZÁNÍ SVATÝCH aneb pouč se mrcho

 


1) Když ti napíše hezkej (SAKRA HEZKEJ) kluk „Ahoj“, zeptej se ho první, jestli něco nepotřebuje, než na něho vyvalíš sloháč o vaší budoucí svatbě.

2) Na „Kdo si dá zelenou?“ nereaguješ a jdeš se schovat do nejbližšího bezpečí

3)
A celkově na otázku „Kdo si dá panáka?“ nemusíš mít vždycky pozitivní odpověď.

4) Je super si dopřávat dobrý jídlo, ale nezapomínej, že nejsi třináctiletej kluk ve vývinu.

5) Jestli jsi v píči z nějakýho kluka, dej mu tři dny. Nepiš, nevolej, prostě nic nedělej. A pak uvidíš..

6) Když půjdeš s kamarádkou sama do cizího klubu za účelem, že chce vidět svého "kamaráda", vem si sebou parťáka navíc, protože se může přihodit, že budeš stát sama v hlavní chodbě obklopena libajícími se páry, zatímco ty tam budeš usrkávat vodku s džusem a brečet imaginární slzy samoty.

7) Můžeš si dvacet minut přispat, když si do krabice s cereáliemi naliješ mlíko a sníš to cestou.
A taky můžeš mít hned lepší ráno, když si kafe řízneš s něčím tvrdším.

8) Kluk si nevyhoní nad tvojí povahou, ale měnit se kvůli klukovi je to nejubožejší, co můžeš udělat.

9) Nebuď zoufalá a nelez na Tinder.

10) Poslouchej svojí mámu. Když ti řekně, že v tom vypadáš jako štětka, tak v tom prostě vypadáš jako štětka.



15 komentářů:

  1. Cislo 4 ma pobavilo asi najviac :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D Líbí se mi všechno s jídlem :D A s desítkou zásadně nesouhlasím, moje máma a oblíkání..No, nekomentuju :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. 3) a 4) bych mela zacit vnimat podobne😂 Mozna jeste pridat ze misto panaka vecer sklenku vina pres den, po tom co jsem dneska vypila celou lahev na posezeni u obeda...
    Opet sem se pobavila :DD skvele

    OdpovědětVymazat
  4. Tie body 5 a 6 by som si rada povedala keď som mala 16 :D a štvorku by som si mohla opakovať dnes :D ach jaj veru dobre si to zhrnula :D

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  5. To s tím jídlem, pitím + kafem mě totálně rozsekalo, asi si to budu muset také dát jako přikázání :DDDDDD Jsi skvělá!!

    OdpovědětVymazat
  6. hah to mi úplne pripomína seba 10 rokov dozadu :D a ten bod 6, to som bola vždy ja na každej diskotéke, sama pri stoje s pohárom džúsu, lebo som už nemala na vodku :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Tak z tychto krasnych prikazani nemozem :D, SUPER TO Je :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  8. To posledné ma dostalo, :DD ale aj to s jedlom :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jinak :D opět a znova dokonalý článEk :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  10. Bože aký super článok. Tak som sa pobavila a častokrát som si povedala "fuck". Viem, že na panáka nemusí byť vždy pozitívna odpoveď ale ja to už fakt potrebujem. Sedieť niekde v bare s mojim najobľúbenejším bratrancom ever, popíjať nejakú super-duper drinky a proste sa len smiať.

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
  11. Fakt tě miluju! Strašně mě baví tvoje články! Je to bomba! Vždycky se strašně moc nasměju!!! :D Jen tak dál!♥:D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi bod s chlastem a bod s jídlem. Úplná já. Možná dám na tvoje rady :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Něco pro tebe

10 znaků klasických bitches na Instagramu.

Rozhodně vás to nemá nějak ponížit, jelikož každá z nás je něčím basic bitch. Pokud se vidíš ve všem, jsi totálně provařená a pokud v ničem,...