čtvrtek 29. prosince 2016

Holidays jsou skoro over *crying* #aještěhashtagaťjsemcool

To byl šílenej adrenalin v těch osmi letech, kdy jste si říkali, že jste to možná fakt zvorali, protože jste se nechovali celej rok moc slušně a že Vám Ježíšek nic nepřinese. 

Teď jsou Vánoce stresující úplně v jiným směru. V tom ne moc záživným. Všichni jančí kvůli dárkům a přípravám, takže stojíte i v pekárně dlouho frontu jako na Pandoru. Když pracujete, pracujete víc než obvykle. Když studujete, kašlete na to úplně stejně jako jiný měsíce, ale stejně se v tom "Fuck this shit" musíte snažit o něco více. (A když děláte oboje, je to velká nálož exkrementu.. prostě sraček.)
  Učitelé Vám stejně o prázdninách nedají moc velký oddych, jelikož předpokládají, že nebudete dělat nic, proto se můžete učit. (Samozřejmě, že budeme dělat velký hovno, ale damn.. nechte nás si to užít.)
I tenhle rok jsem nezklamala a šla se na Vánoce opít. Velké pozitivum je, že každý má peníze, tudíž každý každýho zve. No, a proto ty vánoční opíječky dopadají hůř než obvykle a já si druhý den s kyblíkem u postele říkám, že nejsem normální, že tyhle svátky trávím takhle. Na druhou stranu nevytáhnu celý den paty z pokoje, takže se vyhnu všem nouzovým rodinným hádkám. Smart af.

A teď právě probíhají ty divný dny před Silvestrem, kdy nemáte absolutního tucha, co děláte se svým životem. Doufám, že nejsem jediná, co všechno odkládala přesně na tyhle dny (ano, sestrojím stroj času, přečtu všechny knihy.. ), ale stejně se na vše vykašlala. To abych si dala novoroční předsevzetí, abych začala něco dělat s tou prokrastinací..a nebo až další rok...

 2016 byl suverénně asi nejhorší rok v mém krátkém otravném životě a ne, bohužel to neříkám jen protože je to trend. V tomto roce se toho dost posralo, ale musíme být optmisti, však znáte to, bude hůř. A kdyby ne, Babiš nám to určitě hezky vybarví.  


Tak přeju hezkej novej rok a mnoho alkoholu v krvi.




11 komentářů:

  1. Však pij, dokud ještě můžeš! O vánočních prázdninách dělám do školy taky pěkný *ehm*, ale furt se snažim bejt pozitivní, protože jak je známo, vždycky může bejt hůř, proto je třeba si těch dobrejch dnů prostě vážit!
    Tobě taky hezkej novej rok, a neboj, letos se to nepodělá :D! To už zařídím a přetáhnu trochu mýho štěstí za poslední dobu i na tebe.
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych asi nemohla jít pít zrovna na tyto svátky. Od tho tu je ten Silvestr přeci. Ale je fakt, že my se doma moc nehádáme :D
    A pro mě byl rok 2016 plný změn, bolesti, radosti a hlavě uvědomění si důležitých priorit. :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  3. Na Vánoce sme dopadli stejně :D já teda 25. začla na novo a kýbl sem měla až 26... my se seštěkali hned v 9 ráno a celej den tichá domácnost.
    Na školu kašlu vic jak nikdy :D
    No a přeju ti do Nového roku míň sraček!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. haha ja na vianoce som si povedala tri veci: pic jesť a spac. dodržala som to no najviac asi spánok stále len spíme a spíme :D čo sa týka alkoholu ja nejako zaostávam ja som už asi taklá ze mne staci deka a vinko :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Určite nie si jediná, ktorá všetko odkladá na tieto posledné dni - aspoň ja som na tom podobne :D Chcela som prečítať za tento rok 25 kníh, a tak som tieto posledné dni len čítala a čítala :D
    Pre mňa bol rok 2016 naopak celkom dobrý :)
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  6. Táto úprimnosť spojená so sarkazmom!! Naj combo ever! My sme mali celkom veľkú party na Štefana (neviem či to máte tak aj v Čechách že vždy sú štefanské zábavy) a bol to veľmi pekný večer hoci si toho veľa nepamätám :D A aj tebe prajem pekný rok 2017

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem na blogu popré a určitě ne naposledy, líbí se mi jak píšeš, jediné s čím mám prlbém jé míchání angličtiny a českého jazyka :D Miluju oba dva jazyky, ale v hovorové řeči míchám i já ale v psané je to hodně zvláštní :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to s tím Babišem jsi zabila :D Předevčírem v práci jsem pánovi dávala účtenku a on jen "to nechte pro pana ministra" tak jsem nevěděla jestli se začít smát nebo co teda.. :DD Jinak zase máš s celým článkiem absolutní pravdu! Do Nového roku ti přeji, řešit co nejméně hovínek! :D :))

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek. Fakticky miluju tvůj styl psaní. Neznám nikoho, kdo by takhle psal (jasně, neznám všechny že?), ale doufam, že budeš furt pokračovat. Tvůj blog mě neuvěřitelně baví!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj! :) Jakožto mého pravidelného čtenáře mám povinnost Ti oznámit, že můj blog přesídlil na jinou adresu! :) Více informací zjistíš na blogu původním - www.coffeewithdominique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Pane bože! :D Jak já tě miluju! Tvoje články jsou pecka a vždycky mě rozesmějeě! :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Něco pro tebe

10 znaků klasických bitches na Instagramu.

Rozhodně vás to nemá nějak ponížit, jelikož každá z nás je něčím basic bitch. Pokud se vidíš ve všem, jsi totálně provařená a pokud v ničem,...